• وبلاگ : منادي معرفت
  • يادداشت : فتجلبت بجلبابها و تبرقعت ببرقعها(پوشيه 1)
  • نظرات : 4 خصوصي ، 69 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 2 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + ليلا 
    سلام بسيار ممنون از مطلب خوبتون من قبل از ازدواج پوشيه نميزدم ولي سعي مي كردم حجابم را هم به طور كامل رعايت كنم ولي بعد از ازدواج به خاطر درخواست شوهرم مجبور شدم كه پوشيه بزنم اولش برايم خيلي سخت بود چون وقتي كه پوشيه سه لايه ميزدم واقعا احساس خفگي مي كردم ولي كم كم برايم عادي شد تا جايي كه الان انقدر بهش عادت كردم كه حتي بدون پوشيه تا دم در هم نمي روم الان كه احساس مي كنم با پوشيه حجاب كامل تر مي شود مي خواهم خواهرم كه از من كوچكتر است را به پوشيه زدن تشويق كنم ولي انگار در او تاثيري ندارد. الان از شما سوالي دارم ان هم اين است كه چگونه خواهرم را به سوي پوشيه زدن جذب كنم؟ من خودم به خواست شوهرم پوشيه زدم ولي او هنوز مجرد است به همين خاطر ازتون مي خواهم كه كمكم كنيد چون احساس مي كنم كه خواهرم در حجابش سستي مي كند مثلا چادر سرش مي كند اما جورابي كه مي پوشد جوراب شيشه اي است بار ها به او تذكر داده ام اما فايده اي ندارد حتي چند بار با خودم او را براي زيارت به قم بردم و ازش خواستم كه پوشيه هم بزند او هم پوشيه را مي زند ولي همين كه از زيارت بر مي گرديم دوباره در رعايت حجابش سست مي شود و من از اين بابت نگران او هستم لطفا كمكم كنيد.
    پاسخ

    سلام خدمت شما خواهر عزيزم.جزاکم الله خيرا انشالله.ممنونم از حسن نظرتون.انشالله موفق به ادامه ي ان شويم.ليلاجون اصلا به خواهرت نگو پوشيه بزندفقط با اعمالت در درونشون اشتياق ايجاد کنيد.خودت خوب ميدوني پوشيه مسئوليت سنگيني دارد اگر عشق نباشه وبعدا به خاطر سختي اش کنار بگذارند ارزش ان پايين ميايد،تازه همه ي اينها کنار،خود پوشيه ممکنه براي ازدواجش مشکل پيش بياورد،همانطور که براي من خيلي وقتها اورده،متاسفانه خيلي از اقايون مذهبي خانمي با چنين حجاب را فقط براي قبل ازدواج قبول دارندو...امااگر اورا مشتاق کنيد با قران مانوسش کنيد،قبل از حجاب، اول اصل احيا و عفت را برايش جابياندازيد،خودش دنبال حجاب برتر ميرود،همانطور که چادر براي من کافي نبود...خيلي وقتها شايد خود فرد علاقه به زدنش داشته باشد اما گفتن شما باعث ميشود احساس کند که استقلالي که در انجام تکليفش دارد گرفته شده،پس چون به عزت نفس خدشه وارد شده و نمي خواهد مقلد باشد از خير اصل کار ميگذرد.خواهر عزيزم انشالله موفق به رضاي حق شويم،اگر بازم مشکلي بود در خدمتم خانمي...
    هو الرئوف
    سلام دوست عزيز
    ممنون از مطلب مفيدت. قسمتي از متن شما را با ذکر منبع در وبلاگ گذاشتم.
    من هم مثل شما پوشيه مي زنم ولي در خانه جلوي نامحرم با همان چادر سفيد که سر مي کنم رو مي گيرم. البته خيلي سعي مي کنم در جمعهاي مختلط يا شرکت نکنم يا مراقب هستم جايي بنشينم که مقابل يا خيلي نزديک به نامحرم نباشم که اگر بخواهم چيزي بخورم راحت باشم. بعضي مهماني ها هم که شرکت مي کنم خود به خود به محض ورود من مجلس زنانه مردانه مي شود و اين طوري خب آدم راحتتر است.
    موفق باشيد
    پاسخ

    ممنون از حضورتون.خدا خيرتان دهد انشالله که موفق به کسب رضاي حق باشيم.لطف کردي...اجرکم عندالله


    بسم الله النور...

    سلام خواهررر

    عالي بود موفق باشيد انشالله به راهو هدفي که مينديشين برسيد.

    اگه با تبادل لينک موافقيد خبرم کنيد عقايدتون قشنگه

    ياحق

    پاسخ

    ممنون از حضورتان/شکرا جزيل...
    + کبوتر حرم 
    با سلام خدمت خواهر گرامي
    سوالي داشتم از خدمتان که آيا شما در مقابل نامحرمان داخل خانه مثل پسر عمو و پسرخاله و يا ساير مهمانان نامحرم هم از پوشيه استفاده مي کنيد اگر پاسختان بله است چگونه ؟
    چون من هم تقريبا از سن 9 سالگي از پوشيه استفاده کرده ام اما هميشه در خارج از منزل (حتي روي تراس يا حياط خانه ) اما رد مقابل نامحرمان داخل خانه با چادر کامل اقدام به روگيري ميکنم اما باز هم بخشي از صورت پيداست چند وقتي است که عقد کرده ام وهمسرم درخواست زدن پوشيه در داخل خانه (مقابل نامحرمان) را از من دارد اما هنوز نمي دانم چطور اين کار را انجام دهم اگه ممکن است راهنماييم کنيد ممنون ميشم
    پاسخ

    سلام خدمت خواهر عزيزم.انشالله خدا به شما توفيق دهد.بله من در خانه هم استفاده ميکنم.دقيقا به اين علت که در خانه هم نميشود ،کامل رويم را بگيرم.اما موقع غذا خوردن سفره جدا ميشود.البته خانواده هايي که خود مقيد هستند ،از ابتدا جدا ميشوند.من هيچ مشکلي ندارم ،تازه راحترم هستم.ابتدا يه کم اشنايان، البته بعضي ها اشکال ميگيرند.اما اگر شما به درستي کارتان ايمان داشته باشيد، بعد از مدتي اوضاع مانند قبل ميشود.به ياد داشته باشيد که به خاطر پوشيه برخوردتان سرد نشود ،پوشيه برايتان مانند چادر باشد. اگر خودتان حساس نباشيد ديگران هم حساس نميشوند.اگر علت خواستند ميتوانيد بگوييد: حالا که مستقل شدم اينگونه، براي انجام کارهايم راحتترم و به نظرم حجابم را بهتر رعايت ميکنم.حالا به اين نتيجه رسيدم که وقتي همه داريم به سوي کمال حرکت ميکنيم ،کمال من هم در حجاب، بايد اينگونه باشد.انشالله موفق به کسب رضاي حق باشيم.التماس دعا خواهر بزرگوارم.
    سلام
    عرض تشکر،خيلي لطف کرديد
    التماس دعا
    پاسخ

    اجرکم عندالله ومن الله التوفيق.

    تحقيق جالب و قابل استفاده اي بود

    امان از دين داران دين نـــــفهم ...

    پاسخ

    بله واقعا...ممنون از لطتفون.موفق به کسب رضاي حق باشيم انشالله.
    + طلبه اي از قم 

    منظور من انتقاد از پوشيه يا نقاب نبود بلکه صد درصد موافقم و همسرم خودم هم پوشيه مي زند
    پاسخ

    انشالله موفق باشيدوموفق به کسب رضاي حق. بانظرتون راجع به امام مخالفم.انشالله بعدا پستي ميذارم.اما مطالعه ي اين پست هم خالي از لطف نيست.http://monadiyemarefat.parsiblog.com/Posts/78/ ممنون از نظرتون.
    + طلبه اي از قم 


    ضمن موافقت با مطالبي که در مورد پوشيه فرموديد و ابراز خرسندي از اين که چنين جا پاي مادرتان صديقه طاهره سلام الله عليها گذاشته ايد تذکر يک نکته ضروري مي رسد:

    پوشيه با نقاب فرق دارد. اگر از نقاب استفاده شود چشم ها بيرون مي ماند که واقعا محرک خواهد شد به خلاف پوشيه که چشم ها را نيز مي پوشاند. عکس خانم هايي که نقاب زده اند مردان را تحريک مي کند توصيه مي کنم اين عکس را از مطلب زيباي خود برداريد.

    پاسخ

    با سلام وممنون از لطفتون.به نظرم نقاب زدن هم انواع دارد ، شما عکس ان دو خانم را دز فرانسه ببينيد.البته ما به همان ها هم پوشيه ميگوييم .بعدهم اين دليلي براي انتقاد به پوشيه يا نقاب نيست،بسيار خانم چادري هستند که چادر باعث زيبايي بيشتر صورتشان ميشود ومانند قاب صورت را به نمايش ميگذارد،بسته به شخص دارد که چگونه از اين حجاب استفاده ميکند صرف نقاب يا پوشيه مشکلي ندارد.در هر حال به نظر من باز زدن پوشيه ارجح تر است زيرا چشمان اگر اين قدر جاذبه دارندحتما صورت به طور کامل جاذبه اش بيشتر است.
    + طلبه اي از قم 


    1- خدا خيرتان دهد و با حضرت زهرا سلام الله عليها محشورتان کند.

    2- اگر مايل به حرکت به سمت خداوند هستيد که احساس مي کنم هستيد در سايت متقين فايل هاي صوتي مباحث سير و سلوک زنان را که توسط آيت الله طهراني بيان شده را دانلود کرده و گوش کنيد و به آن مباني عمل نماييد.

    3- اطلاق لفظ «امام» مخصوص دوازده امام است و به ولي فقيه نمي توان امام گفت. براي کسب اطلاعات بيشتر در همان سايت متقين کتاب امام شناسي ج 18 از ص 208 نزديک 20 صفحه درباره اين موضوع مطالبي آورده شده است.

    پاسخ

    اجرکم عندالله انشالله.خداوند انشالله به شا هم خير کثير دهد.ممنون از حظورتون اما با ان گفتار مخالفم....http://monadiyemarefat.parsiblog.com/Posts/78/
     <      1   2   3   4   5      >